Hoera, dus toch vertraging!

7 september 2022 - Karlsruhe, Duitsland

Hadden we eerst al een vertraging van een klein uurtje (nou ja, we zijn toch op vakantie……..) in Keulen.

Ff een sigaretje voor de Dom…Vertrek uit Keulen

Toch een mooi ritje in de panoramawagen langs de Rijn, Rijn, Rijn…..

Over de Moezel bij KoblenzLangs de Rijn, Rijn, Rijn….Bijna bij de LoreleiDe Lorelei!Alweer een kasteel…..

maar nu is voor Basel het spoor geblokkeerd en zitten we hier nu al een klein uurtje op Karlsruhe en moeten we in ieder geval nog wachten tot een volgende trein (als die al door kan) om verder  te gaan. We wachten af……

Balend in Karlsruhe……

Maar verder hebben we het heel gezellig…..

En dit stond op de muur bij ons perron in Karlsruhe waar we uiteindelijk 2 1/2 uur hebben gezeten…….

Ook heeft René weer al zijn charmes in de strijd gegooid bij de vrouwelijke conducteur. Zo werden we van alle laatste ontwikkelingen op de hoogte gehouden met de mededeling ‘Als ik instap, stap jij ook in…’

‘Als ik instap, stap jij ook in!’

Uiteindelijk 2 1/2 uur zitten balen maar nu zitten we dan eindelijk weer in de trein naar Basel, wel hele schema in de war en - als het nu verder wel meezit - pas rond 22:00 in het hotel…..