En weer allemaal thuis (of aan de bitterbal…)

15 september 2022 - Apeldoorn, Nederland

Toch, ondanks de eerdergenoemde DB Soap, na een erg lange reis in een overvolle trein - met die verdomde mondkapjes op - dwars door Duitsland, zijn we allemaal weer veilig terug.

De Duitse trein…..Een hele lange treinrit

Pieter heeft ergens in de buurt van Oberhausen nog een lovend dankwoord gesproken en we waren het er allemaal over eens dat we een fantastische, heel intensieve en bovenal gezellige trip met elkaar achter de rug hadden, We hebben ontzettend veel van het mooie, en vooral hoge, Zwitserland gezien, boeiende treinreizen gemaakt door landschappen waar je anders nooit komt, met veel historie en natuurschoon. Maar ook veel gekletst en ontzettend lekker gegeten (!)

We kunnen het beslist iedereen aanraden, maar probeer dan wel Duitsland te vermijden…..

Netty is door Roy in Utrecht inmiddels opgehaald en is weer lekker thuis, Pieter en Yvonne zijn in Utrecht nog een nachtje bij ‘Kareltje’ gebleven en genieten nu van de bitterballen

Eindelijk weer aan de bitterballen

en Jennie en René zijn vanuit Arnhem met de taxi ook weer thuis gebracht.

Kortom: Het was geweldig!!