De 5e etappe: Porlock - Stow-on-the-Wold

20 juni 2018 - Stow-on-the-Wold, Verenigd Koninkrijk

Voor negenen vertrokken richting het oosten.

Eerst door de verrassende Cheddar Gorge via een slingerweggetje tussen hoogoprijzende rotswanden met berggeiten en bergbeklimmers.

Daarna gestopt in het prachtige historische stadscentrum van Bath met zijn bijzondere 18e eeuwse gebouwen. Koffie gedronken en weer verder via het middeleeuwse Castle Combe wat we nog kenden omdat we er een paar jaar geleden op weg naar Ierland overnacht hebben.

Onderweg in de pub van een klein Cotswold boerendorpje een lekker broodje gegeten.

Nu zitten we in ons adresje voor de komende 3 nachten. Een heel leuke kamer in een schuurtje achter de binnenplaats/ terras van een typisch Engelse tearoom met taartjes en scones en andere zoetigheid.

De tearoom gaat om zes uur dicht en dan hebben we het hele terras voor ons alleen...!

Helaas gaan de taartjes dan achter slot.....

We gaan zo ff het stadje verkennen, pubs/restaurants bekijken en wat boodschapjes doen.

Foto’s weer bijna allemaal op de gewone camera dus die volgen later.