Weer thuis......Ciao Bella Sardegna!

3 oktober 2019 - Apeldoorn, Nederland

Na een kort nachtje met weinig slaap liep om 6:15 de wekker af.

We hadden de avond ervoor de grote koffer al ingepakt en in de auto gezet en bij het diner een tasje met een 'soort' ontbijtje gekregen, dus we konden na een korte wasbeurt snel op weg naar het vliegveld van Olbia.

De zon was nog niet op toen we weer via het kronkelweggetje naar de doorgaande weg reden en we een voor ons uit sprintend konijn in de koplamp hadden, maar onderweg naar Olbia kwam die langzaam op.

Bij het vliegveld eerst nog een tankstation gevonden om de auto vol te gooien en daarna ingeleverd. Totaal hebben we ruim 2100 km met deze Nissan Joke(r) gereden en uiteindelijk ging dat eigenlijk best wel.

Het gebruikelijke inchecken, door de vertrekhal met winkeltje kuieren en uiteindelijk naar de gate en via het platform naar het vliegtuig gelopen. en op tijd de lucht in...

Uit:

IMG_0631

En weer (naar) thuis......

IMG_0908 (002)

Onderweg met een stralend blauwe lucht over de Alpen toppen, maar vlakbij Nederland werd het toch wel bewolkt.

IMG_0217

Als je dan na aankomst de auto opgehaald en in de regen naar huis rijdt bekruipt je toch wel het gevoel dat we het in Sardinië echt fantastisch getroffen hebben:

• Fantastisch mooi land
  • Heerlijk weer
  • Vriendelijke mensen
  • Prachtige, goede wegen en weggetjes.
  • Heel erg schoon
  • Schitterende hotels, zowel luxe strandresorts als in karakteristieke dorpjes en verlaten valleien
  • En nog veel meer positiefs.....

Kortom, een eiland om terug te keren,

Ciao Bella Sardegna!

1. Josje: