Ons reisplan

27 januari 2020 - Apeldoorn, Nederland

Van donderdag 27 februari tot en met vrijdag 6 maart gaan wij een welverdiende tocht door Ierland maken.
Het is dan nog wel winter, maar het weer in Ierland is zoals wij weten van ondergeschikt belang.......

We vliegen van Schiphol naar Cork en verblijven achtereenvolgens in comfortabele hotels in Cork (1 nacht), Bantry, Dingle, Galway (allen 2 nachten) en vlakbij Athlone (weer 1 nacht) om uiteindelijk vanuit Dublin weer terug te vliegen.

Achtereenvolgens zullen wij de voor ons grotendeels al bekende gebieden van de zuidwest kust, de schiereilanden Beara, Kerry en Dingle, de Burren en Connemara weer doorkruisen. Via het binnenland trekken we dan naar de oostkust waar we nog de laatste oesters naar binnen willen slurpen voor we weer huiswaarts vliegen.

27-feb    etappe 1            Cork Airport   - Cork            The Ambassador Hotel *)

28-feb    etappe 2            Cork                - Bantry         The Maritime Hotel

29-feb    tour Bantry

1-mrt     etappe 3            Bantry              - Dingle        The Dingle Skellig Hotel

2-mrt     tour Dingle

3-mrt     etappe 4            Dingle               - Galway      The Connacht Hotel

4-mrt     tour Galway

5-mrt     etappe 5            Galway             - Athlone     The Hodson Bay Hotel

6-mrt     etappe 6            Athlone            - Dublin Airport

*)  De blauwe stukjes tekst zijn links naar websites; in dit geval naar de websites met plaatjes van de diverse hotels

We zullen jullie weer via dit blog van onze 'avonturen' met verslagjes en foto's op de hoogte houden.
We kijken er nu al naar uit !!

1. Sjorzel:
    28 januari 2020
    Heurlijk vooruitzicht hoor ;)
  2. Jennie:
    31 januari 2020
    Voor deze reis heb ik de hotels uitgezocht maar René heeft, zoals een ieder gewend is van hem, een fantastische route uitgestippeld. Een goed besluit om dit voor de operatie te gaan doen. Ik heb er heel veel zin in om er samen een paar dagen tussenuit te gaan. We gaan het beleven, het gaat vast een hele fijne reis worden!!!!
  3. Jennie:
    26 februari 2020
    Klaar voor de reis, nog een nachtje slapen.........